Friday, March 27, 2015

Tool of the month - We R Memorykeepers punchboard

Hej!

Denna månad vill jag lyfta fram en av mina favoriter här hemma och det är We R Memorykeepers Punch boards. Jag har två och en som jag använder mest är den som du gör egna kuvert på.

This month I will show one of my favouriets, and that is We R Memorykeepers Punch board.. I have two boards and the one I use most of the envelope punch board.







Här kommer två videos som visar hur lätta dessa är at använda..

Here is two videos that shows how easy they are to use.







Med detta inlägg vill jag tacka ör min tid här på StampARTic då detta är mitt sista inlägg som en del av teamet. Jag vill skicka ett stort tack till detta fantastiska gäng som jag fått vara en del av under snart 2 år.

With this post I will thank for my time here on the StampARTic blogg, because this is my final post for the blogg. I want to thank this amazing team for my time and I hope to se you out there on the internet.

Kram / Lots of Love

Anna-Lena


No comments: