Thursday, June 4, 2009

Vis oss din hobby plass ~ Show us your scrap space


Vi har lyst å kjøre i gang med en ny utfordring allerede, men ikke en kort utfordring denne gangen...
Vi stemplere/kort lagere liker veldig godt å titte på andre sine hobbyrom, etter gode tips og idèer, men også bare for å se hvordan folk sine hobbyområder ser ut....
Iallefall liker vi jentene i StampARTic å titte på hobbyrom...

Så utfordring er ganske enkel: "Vis oss ditt hobby område", om det er et eget rom, en krok på soverommet, på kjøkkenbordet eller på gulvet... betyr ingenting! Vi har bare lyst til å se hvordan akkurat ditt kreative område ser ut. Og du trenger ikke rydde først heller... ;o)

Legg ut bilder av hobbyområdet ditt i bloggen din, og legg igjen en kommentar her hos oss med en link til innlegget i bloggen.

Alle som legger igjen link til sitt hobbyrom, blir med i trekningen om en fantastisk flott premie sponset av Motivet. Vi trekker tilfeldig så dette er ikke en konkurranse om det største og flotteste rommet!

We are rolling another challenge already, but this time not a card making challenge...
Crafters usually likes to take a look at other crafters space to be creative in, looking for great tips and ideas, and also just to see where other scrappers work.... at least we, the girls in StampARTic like to peak into other people creative workspace...

So the challenge this time is: " Show us your scrap space". Do you have your own room, or a corner in the master bedroom, the kitchen table or even the floor...?? Doesn`t matter... we would love to see it... and you don`t have to clean either... ;o)

Put pictures of your scrap space in your blog, leave a comment in here with a link to the post in your blog.

Everyone participating will get the chance to win an awesome prize from Motivet.
We will draw the winner randomly, so this is not a contest of having the biggest and best room...

Premien til en heldig vinner er: ~ Prize to one lucky winner is:


5 valgfrie motiver blant Motivet's nye Doraline og Dexter stempler....

5 stamps from Motivets new line of images, Doraline and Dexter, by your own choice.


Selvsagt skal dere få se våre hobbyrom også, og vi begynner med vår sponsor:
Stephanie fra Motivet sitt lekre hobbyrom:

Of course you are to see our scrap spaces, and we start with our great sponsor:
Take a look at Stephanie's from Motivets great scrapspace:


Her er hennes hjemmelaget tombow tusjer og stickles holder....Genialt!
and here is her selfmade tombow marker and stickles holder...Love it!




Petra:








Lillemor:



Carola:


Lene:




SasSa:



Aija:



Jorunn:




Marianne:



Rikke:





Miia:




Det var våre hobby områder, nå håper vi å få se ditt!
Legg igjen en kommentar med link innen 18. juni midnatt StampARTic tid, og du er med i trekningen om 5 valgfrie stempler fra Motivet's Doraline og Dexters kolleksjon!

Now you`ve seen our scrap spaces, hope you will let us see yours.
Leave a comment with link here by June 18th midnight StampARTic time, and you will be inn the drawing for the great prize from Motivet; 5 stamps by your own choice from the new Doraline and Dexter line.

59 comments:

Toneloni * Tonje said...

Hei alle dere

Så utrolig morsomt ~ mye inspirasjon å hente. Gøy!!

Mitt fristed

Klem
Tonje

Sari said...

You can visit in my hobbydesk here

Iren said...

Ja noen må jo vise sitt sanne jeg også ;o) så da blir vel kanskje jeg den første og kanskje eneste *tjihi* Her er mitt roterom

http://irensm.blogspot.com/2009/06/mitt-hobbyrot.html

Stilig utfordring liker slike jeg ;o) Krever ikke så mye av meg da *tjihi*

Får ikke til slik flott linking jeg håper det går greit :O

RitaK said...

Så fine hobbyrom dere har. Gleder meg til å se flere ;-)
Her ser dere min kreative hule
http://ritaskosekrok.blogg.no/1244149920_stampartic_vis_oss_di.html

lalalla said...

I love Petra room!

here is my room

http://doris86place.blogspot.com/2009/06/craft-room.html

Eleonora said...

Wow! So cosy hobbyrooms:)
Here is my crafcorner
-Eleonora-

Sarah said...

Wow så mange fine rum...
Elsker at kigge med indenfor:O)

Mit hobbyrum:O)

Beata Ewa said...

Her var det mange herlige rom å se!!!

Her kan dere kikke inn hos meg - beklager at jeg har ikke ryddet for anledningen :-)

Mitt rom

Ha en flott helg!!!

Pirkkis said...

Here in the upper picture you can see my table etc.

Bianca said...

hello everybody...

wow, your spaces are icredible.. i have only just started with cards, stamping and all this...

but i thought it might be nice to show my creative space aswell...

my space

take care everybody...
xoxo bianca

Karita said...

What a great challenge!! Thank you so much! It`s so much fun to take a peek everyone`s scrap places :)

Here is my scrap place

Thank`s for looking :)
Hugs,
Karita

http://merving.blogspot.com said...

Så här ser min plats ut just nu.
Min plats

Ulrica said...

Oj, så många härliga platser att skapa på :). Här är min lilla hörna:

http://ulrica.org/?p=1395

Kram Ulrica

Casi said...

I love looking at other people´s crafting place! Great topic for a challenge.

Here you can take a look at my space.

Greetings from Kerstin

taru76 said...

My name will take you to my entry. I didn't remember how to put up the link, it has been so long!

Taru, Finland

tuulis said...

Minun työskentelytilani löytyy linkistä.

Kierrätystavaraa olen käyttänyt,
näin minulle on jäänyt enemmän rahaa
askartelutarvikkeisiin ja muuhun kivaan :D

Leenamummi said...

My crafting space on warmer (?) half of the year is here.

Petraso said...

http://petraso.blogspot.com/2009/02/min-pysselskrubb.html


Här är länken till min Pyssel skrubb Jag sitter i vår garderob..... Har Jätte trångt..... Men Jag pysslar rätt mycket i den röran...... Älskar den men Wow Stefanies rum och Petras Är drömslott för mig men Ack bara en dröm blott!!!!!

Unknown said...

Här är mitt pysselhörn! Vet inte hur man lägger in en länk så det får ni klara er utan.

http://fluffat.blogspot.com/2009/06/mitt-pysselhorn.html

marijke said...

do you still want pics of crafts rooms? please let me know and I will send over some of mine

Elina T/Tassutaapero said...

Täältä löytyy oma nurkkaukseni, joka toimii askartelupaikkanani vielä muutaman viikon ajan!

Marika said...

MoikkaMoi,

Täällä minun pienenpieni askartelunurkkaukseni!

Riina said...

Askartelunurkkaukseni löytyy täältä.

Ansku said...

My hobbycorner :D

Daniela/Neliz said...

Wow, great scraprooms!
Here is my post with pic's of my place: http://neliz.se/?p=1511

Hugs, Daniela/Neliz

Guro`s hobbyblogg said...

Her er mitt rom:

http://gopstad.blogspot.com/2009/06/mitt-hobbyrom.html

Kickans_blogg said...

Här kommer en glimt, om något rörig, ifrån mig!! :0)

http://kickansblogg.blogspot.com/2009/06/min-scraphorna.html

Kramen Kicki

Anonymous said...

Here is my room

chalin said...

Här är inlägget med tre bilder från mitt "hobbyrum"
Har det under sängen =)
http://chalinspysselblogg.blogspot.com/2009/03/mitt-pysselutrymme.html

Camilla said...
This comment has been removed by the author.
Camilla said...

Så morsomt å se andres scrappesteder, mange fine rom:)

Her er mitt rom

Taava said...

Hi! This is very great idea to challenge people. I think we can't be ever ready whit our rooms/space.

Kristin said...

Jeg vurderte frem og tilbake på om jeg ville vise dere rommet mitt, men da jeg så Irens fantastiske hobbyrot, så måtte bare jeg også! :D

Her er min del av hobbyrommet i heimen! :)

Nilla said...

Hi you all, here is my scrap corner!
Hugs Nilla

Click here

SannaS said...

So here’s my kingdom ;) Can't wait to visit all your spaces and get some fab ideas =)
Hugs, SannaS

Elina said...

Here is my space for crafting. Thank you for setting this up, it is nice to see other crafters' working spaces! :)

Mel said...

Great article, I love looking at other crafters scrap area's.

Here is my craft room

Thanks for looking

Mel

Bibbi said...

Så mange flotte hobby rom, en fryd å titte på!!

mitt rom

Susa said...

Welcome to my space.

Hugs, Susa

Taina said...

Hello!
Here is my hobbyplace

Taina from Finland

Elen Kristine said...

Åååå vil ha en sånn plass...:) Skulle lagt med hvor dere kjøper de smarte obbevaringene:)

jaana said...

Here is my relaxing place with cards :) The room is not ready yet, because I am still moving, but

Eva Helen said...

mitt bidrag her

Så gøy konkuranse og så masse flotte hobbyrom!

Hilde said...

Mye flott å se på her!

Mitt fristed

Nannuli said...

Täällä minun kesätilani

Nyten said...

ÅÅ, heilt enig, utrulig gøy å sjå korleis andre innretta hobbytinga sine:-)
Her er min rotekrok:-)

Piijja said...

Hi everybody, this is my craft corner.

http://piijja.blogspot.com/2009/06/stampartic-show-us-your-scrap-space.html

Piia said...

Click my name and you find my craft studio there :D

Sivic said...

Her er mitt hobbyrom, nyryddet for anledningen : )

Mitt hobbyrom

Cecilia said...
This comment has been removed by the author.
Linda said...
This comment has been removed by the author.
Linda said...

Vad kul att se andras skapar-hörnor!
Så här ser min ut:
Mitt krypin

/Linda

Sabina said...

Linkistä pääsee katsomaan kuvaa askartelutilastani.

Klicka på namnet så kommer du till mitt scraprum.

pipertäjä said...

You'll find my scrapspace under my name!

kotkotin said...

Here is my hobbyroom ...

Moonbeam said...

Hi,
Here u can c my scrap space.

I coundt remember how to make a link. So clik my nick. :)

Thank u!

Åsa aká Scraphorse said...

OJ så många fina och kreativa platser det fanns här!!

Jag bjuder in er på en titt hos mig: http://scraphorse.blogg.se/2009/june/min-pysselplats.html#comment

Mvh Åsa

Tanjuska said...

HI! Here is my corner... I will finally have more space in July and I have already start to re-organise my corner :)

Anonymous said...

Hei hei.. Her var det mye inspirasjon å hente gitt.. :) Jeg lurer på to ting egentlig.. Hvor får man kjøpt de små "skuffeseksjonene" som står på hyllen til Petra, og hvor kan jeg få tak i de flotte løsningene dere bruker til ark og papir? Tenker helst på noe slikt som på de to øverste hobbyrommene..