Monday, February 1, 2010

Sketchchallenge in February

I dag viser kalenderen 1. februar, og det betyder at vi er klar med en ny skitseudfordring til jer.
AltheaMix har sponset os med en flot premie til vinderen.
Today it is the 1. of February, and that means that we are ready with a new sketch challenge for you.
AltheaMix has sponsored us with this months great price.


Premien til en heldig vinner er dette flotte kitet
The prize for one lucky winner is the fabulous kit


***


Så er vi kommet til udfordringen. Marianne har lavet denne flotte skitse for os. Håber at I vil nyde den :o)
And now it is time for the challenge. Marianne has made this wonderful sketch for us. 

Hope you will enjoy it :o)



Og her er hvad vi i DT har lavet efter skitsen.
And here is what we in DT have made form the sketch.



SasSa



Maissi


Charlotte



Carola



Aija


Ulrica





Marianne


 

Petra


 

Rikke

Jorunn



Held og lykke allesammen.
Deadline er den 8. februar 2010.
Midnatt StampARTic tid




Good luck to all of you.
The deadline is February 8th 2010.
Midnight StampARTic time



For at deltage, sæt dit navn og link i Mister Linky skemaet og husk at linke til dit kort.
To participate, leave your name and link in the Mister Linky scheme. Remember to link directly to your card.

13 comments:

Jane said...

Wow!!!! I am blown away by all the amazing DT cards, they're gorgeous!!! so much inspiration I MUST join in with the challenge!!! hugs, Jane xxx

Lene said...

Super flot skitse og rigtig, rigtig flotte kort teamet har lavet. Jeg måtte straks lave et kort efter skitsen, og kan se jeg er den første til at deltage i udfordringen... Lækker præmie man kan vinde denne måned.

Knus fra Lene

Janette said...

Wonderful challenge,the DT cards are amazing.....have just uploaded mine now,hugs Janette.x

Gro said...

Jeg fikk visst surret det skikkelig til å lagt meg inn 3 ganger!!!!
Alle gode ting er tre veit jeg....hihi....
Finnes jo ingen angreknapp.... :-)

Gro

Anonymous said...

Kan man delta med bordkort?

Skissen passer perfekt til bordkort, noe som jeg skal lage i kveld nemlig:)

Hilsen Cathrine =)

Anonymous said...

Fikk aldri noe svar på det, men prøvde meg fordet jeg! Tror det er noe kluss med mr linky, så legger inn link HER så lenge!

Linda Brun said...

Da har jeg linket kortet mitt opp med MR Linky.

Papirdilla said...

Veldig flotte DT-kort. Utrolig lenge siden jeg har vært med på en utfordring her. Nå rakk jeg det endelig:)

Klem,
Hanne

Anna said...

Fin skiss så den ville jag prova på.
//Anna

Nina Macaulay said...

Så mange fine DT kort! Gøy å være med :O)

Klem Nina

Pia said...

super fine dt bidrag. Jeg har lavet et bidrag men kan ikke finde MC Linky tror han er gået hjem.

http://piabau.blogspot.com/2010/02/stampartic-skitse-udfordring-februar-og.html

Turid said...

Så kjekt å finne en skisse å jobbe etter i kveld. Har aldri deltatt her før, så jeg håper jeg har gjort rett :)

Massevis av inspirasjon å finne i bloggen!

Tuuusen takk!

Hilsen Turid

Turid said...

Jeg ser at jeg har rotet det til... Har ikke greidd å linke kortet dirkekte, men det ligger nest øverst i bloggen min.
eller her: http://turidspapirpuslerier.blogspot.com/2010/02/stampartic-sketch.html

Sånn er det med litt ferske bloggere :)

Hilsen Turid