Sunday, August 29, 2010

DT article & Challange: Templates

Jeg elsker at lave kort i alle mulige former og de fleste af mine kort er alt andet end firkantede. I starten lavede jeg kort efter nogle jeg havde set, men begyndte hurtigt at lave mine egne skabeloner. Jeg har lavet denne nye skabelon,som jeg gerne vil dele med jer alle og lave det til en udfordring. Vi har været så heldig at få Scrapper.dk til at sponsorer en præmie, bestående at 10 stk stempler, og jeg vil sende 5 af mine nyeste skabeloner med.

For at deltage i udfordringen skal du lave et kort efter skabelonen, temaet bestemmer du selv, denne skabelon giver  mange muligheder f.eks. ridderborg, sandslot, prinsesse slot eller måske halloween.


I love making cards in every shape possible, and most of my cards is another shape than quadratic. In the beginning i made cards seen before, but there would not go long before i started making my own templates. I have made this new template, that i would love to share with you all, and make it a challange. We have been so lucky to get Scrapper.dk to sponsor 10 of her stamps and I will give 5 of my new templates as well. 

To participate you have to make a card from this template, theme is your choise, there are many opportunities for example knights- sand- prinsess- or maybe halloween castle. 


Hvordan det hele startede:
Jeg har altid været kreativ og lavet kort i mange år, men det var først i januar 2007 jeg besøgte den første scrap butik og de første blogs på internettet, derefter var jeg fuldstændig bidt af denne hobby. I marts 2009 blev jeg DT medlem hos Scrapper.dk, hvor jeg lavede kort og nogle få skabeloner, i starten af 2010 blev efterspørgslen større og så gik det for alvor løs med at lave skabeloner, det er blevet til mere end 25 forskellige, og der kommer nye hver måned.

Linda er ejer af Scrapper.dk som består af web butik samt en lille butik hjemme i privaten. Foruden alle skabelonerne finder du hos Scrapper.dk et stort udvalg af clear stamps i hendes eget design, og især stempler med dansk tekst. Der er også mulighed for at få lavet et personligt stempel med tekst eller monogram. I butikken finder du også hvad der ellers er brug for af papir, punches, lim, knapper, blomster m.m.

How it all started:
I have been creative as long as i remenber, and made cards in many years. In 2007 i went into the first scrap shop and started visitings blogs on the internet, then i was hooked. In march 2009 i started as DT menber at Scrapper.dk, were i made cards and a few templates, but in erly 2010 it really went loose creating templates,  today i have made more than 25, and there are new templates in the shop every month.

Linda is the owner of Scrapper.dk, you will find Scrapper.dk as a web shop, but also she has a small store at home. Besides all the templates you will find a large selection of clear stamps in her own design, especially stamps in danish. She also designs personalized stamps with text or monograms. In her shop you will also find paper, punches, glue, buttons, flowers...



Her er lidt inspiration fra design teamet
here are some inspiration from the design team


Maissi


Sassa

Rikke



Petra



Lene


Marianne


Donna

Carola


Efterlad et link til dit kort i Mr. Linky skemaet, sammen med dit navn senest
12. september- midnat StampARTic tid

Leave a link to your card in the Mr. Linky sheme, along with your name deadline is
12th september- midnight StampARTic time




18 comments:

Marjolijne said...

Awesome idea!! I need to make a birthday card for my nephew today and this is perfect!!
Thanks for the template and the inspiration.
Have a nice weekend,
Marjolijne

Unknown said...

Amazing work, girls!!
And great article Donna!!!
The template is just awesome, and I hope to see a lot of castle cards out there!!

hugs,
Jorunn

Ellis said...

Wonderful cards, I think I have to try this, but not tonight! =)
Hugs, Elenor

Hege-Annie Simonsen said...

Fab castle cards! Thank you for the inspiration and for the template! :)
have a great week!

Marjolijne said...

yesterday and today I´ve worked on my card and now it´s finished. The template is great and so perfect for my nephew.
Thanks !

Hugs, Marjolijne

Anna said...

Ååh vilken fin mall! Kunde inte låta bli att prova.
Det blev ett enkelt kort denna gång som test men den kommer att bli välanvänd!

Gärna fler sånna!

GunBritt said...

I have made a castle cards to our little princess Saga who has birthday soon.
The model was fun to use.

GunBritt

pojjo said...

Super rolig skiss :D Jag gick lös direkt på den *ler*
Tack

Veronica said...

What a great idea! Thanks for the wonderful template!
Have a nice day!
//Veronica

Karialov said...

Dette var ein heilt fantastisk sjablong som var kjempe enkel og god å jobbe med. :D Stor koste meg med både den og utfordringa. :D
Ønsker alle ei flott helg. :D
Klem Karianne.

ThereseSKortoGott said...

Vilken Kul Tävling,
coh vilka fina kort Ni och andra läsare har gjort...
Här kommer min Tolkning av temat,
med mitt bidrag till Utmaningen.
/Kram:Therese.S.

Lisbeths kort og scrap said...

Hjelp - nå har jeg linket til feil utfordring! Kan dere være så snille å fjerne bidrag 12 (skal prøve å få det til riktig utfordring)
Lisbeth ("skjelven og oppskaket")

Alette said...

Det passet så bra at denne malen kom nå, da jeg skulle til å lage kort til mitt barnebarn som blir 7 år. Og hva passer vel bedre enn et slott til en liten prinsesse :-) Ønsker dere alle en fin uke og lykke til alle som har sendt inn kort til utfordringen

Nennu said...

This was really inspiring!!!

Catta/ eldhexan said...

Vilken kul utmaning och vilka inspirerande kort! Jag hänger på!

Kram!

Beate said...

Great template!! :)

Pappersdraken said...

Jag brukar inte ta del i tävlingar, men denna mall var alldeles för frestande eftersom jag älskar riddare och borgar, något som delas av sonen, så det fick bli ett uppfällbart kort. Masn kan fälla upp kortet till en fyrsidig borg och fälla ner vindbryggan och öppna porten. För att sedan lätt fälla ihop det igen.
Tyvärr ville varken dator, kamera eller bredbandet fungera alls, så de enda bilder jag fick med är få ov inte så bra, men det var ändå himla kul att göra detta kort och att fundera ut vikni ngar för att få det att fungera.
Tack för ern kul tävling med fantastiska bidrag

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.