Wednesday, September 1, 2010

Sketch callenge in September

Så har vi glæden af, at starte en ny skitsekonkurance op.
Vi er så heldige, at Korthobby vil sponsere os, med en gave til den heldige vinder.
Korthobby har været med os tidligere på måneden, med nogle af alle deres fantastiske charms og metallpynt.
Then we have the joy of starting a new sketch challenge up.
We are so lucky that Korthobby will sponsored us with a with a gift to the lucky winner.
Korthobby has been with us earlier this month, with some of all of their amazing charms and metal ornaments.


***

Marianne har lavet denne flotte skitse, som I derude skal laves jeres fortolkning af.
Marianne has created this beautiful Sketch. And now you have to do your version from it.

Og som sædvanligt har design teamet lavet nogle flotte kort, som inspiration:
And as usual our design team have made some beautiful cards for inspiration:

Aija

Carola

Lene

Maissi

Marianne

Jorunn

Rikke

SasSa

Inger

Donna


Held og lykke alle sammen.


Fristen er den 8. september, midnat, StampARTic tid.
For at deltage ligger du dit navn og link hos Mr. Linky. Husk at linke til selve dit bidrag.

***
Good luck to all of you.
The deadline is September 8th 2010 - Midnight StampARTic time.
To participate, leave your name and link in the Mister Linky scheme. Remember to link directly to your card.



8 comments:

Hildegunn said...

Flott skisse! Og nok en gang megaflotte designerbidrag!

Carina said...

Hej!
Rolig skiss att jobba med mycket detaljer att följa.Nu är mitt bidrag äntligen färdigt.

Grethebella said...

Flott skisse som var veldig morsom å jobbe med.
Flotte bidrag dere har denne gangen.

Torill said...

Kosa meg på treff i går - og fiksa kort. Flotte bidrag!!

Lisbeths kort og scrap said...

Nå håper jeg det ble riktig lagt inn :)
Dette var ei skisse jeg ordentlig kosa meg med! Kjempeflotte DT-bidrag å la seg inspirere av :)
Lisbeth

Christine Schärfer said...

Hi, såg att jag råkade komma med två gånger. Oups, vet inte hur jag ska ta bort den ene. Det var inte meningen.

Christine S

Unknown said...

En mycket trevlig skiss som jag kände direkt att jag ville tolka med ett kort. Nu är det bara att hålla tummarna att Mr Linky står på min sida.

Mea said...

Jeg la inn link i feil Mister Linky. Har altså ikke bidrag til Sketch challenge. :/