Wednesday, August 19, 2009

Some shoppingtips...

Månadens shoppingtips rör sig runt det eviga
delikata problemet; förvaring! Man får aldrig nog
av smart och praktisk förvaring.

The shoppingtips for the month is about the eternal
delicate problem; storage! You can never get enough
of smart and practical storage.
Jorunn:
"Jag vet att snurrkarusellen är inte ny på marknaden,
men jag har precis fått min, och jag kan verkligen
rekommendera den! Jag är en skräpig scrappare,
så att ha den här framför mig på pysselbordet, gör
det mycket enklare att åtminstone hålla en viss
ordning på det jag behöver ha framme.
Snurrkarusellen kommer från Making Memories
och den säljs i nästan varje större scrapbutik. Jag
köpte min på http://www.franticstamper.com/"
" I know it is not something new on the market, but I
just got mine, and I really recommend it! I am a messy
scrapper, so having this right in front of me on the
scrapping table, makes it so much easier to keep some
of the mess in order... LOL... It swirl, so it is easy to get
a hold of what ever you need in there. It is from
Making Memories, and they sell it in almost every big
scrapping store, I bought mine at
www.franticstamper.com"

Rikke:
Det är en pappersförvaring på hjul, med hängande mappar
där det finns plats för papper i storleken 35x35 cm och den
är lätt att köra iväg när du inte använder den. Jag köpte min
från Unique Scrap och jag bara älskar den!
"It is a paper storage on wheels, with hanging pockets
where there is room for paper in 35x35 cm and it is
easy just to run away when not using it. I bought it
from Unique Scrap
and I just love it!



Lillemor:
Mitt problem att förvara mina spellbinders på ett
bra sätt försvann när jag köpte duschdraperikrokar
på Jysk. Nu hänger de prydligt i ordning framför
mig vid pysselbordet nära till hands.
My problem with keeping my spellbinders in a smart
way dissapeared when I bought these showercurtain-
hooks on Jysk. Now they´re hanging neat in order in
front of me at the scraptable, close up to use.
Ytterligare en smart lösning blev dotterns armband
som jag använder när jag ska ta med mig mina kära
spellbinders på pysselträffar. Då krokar jag bara i
dem i armbandet och låser dem. Lite annorlunda
förvaring kanske men helt funktionsduglig!
My daughters bracelet became another smart solution
that I use when I go to shoppingmeetings with my dear
spellbinders. I just hook the hooks into the bracelet and
locke them. A little unusual storage maybe but entirely
operational!


2 comments:

Kamilla said...

Men WOW så smart!!!
Absolut ett tips att komma ihåg (och jag bara önskar jag hade så många spellisar :D )

Sussi said...

Fy sjutton va fiffigt! Detta ska noteras! :-)