Friday, December 5, 2014

24 tags of Christmas - 5th of December

Da har vi kommtet til 5. desember. Dagen i dag er den internasjonale frivillighetsdagen, hvor en tanke går til alle de som driver frivillig arbeid i ulike organisasjoner, uten betaling.

Today is 5.th of December. Today is the international volunteers day. A thought is going to all those who do voluntary work in different organisations.



Jeg har laget en Prima juletag. Jeg har brukt Seashore collection - Seahorse. Jeg har laget effekt på bakgrunnen ved å bruke stensil og gesso. Jeg har også brukt Colour Bloom spray (Soft Teal). Bladene er diecuts - laget med dies fra Prima.

I have created a tag with Prima - Seashore collection - Seahorse. I have used a stencil and Gesso to create effects on the background. I have also used  Colour Bloom spray (Soft Teal).  The leaves are diecuts - made with dies from Prima. 



Jeg vil gjerne dele en liten søt julesang med dere. Denne er nylig blitt publisert.

I am sharing a sweet, little Christmas song.


Christmas Time Is Here, with Daniela Andrade (and the cutest Dog in the Galaxy)

No comments: