Sunday, March 1, 2009

Sketch challenge #3 sponsored by Askartelu Sinisiipi

Nå er det endelig klart for vår tredje skisseutfordring. Og sponsoren vår er Askartelu Sinisiipi fra Finland. Her kommer litt info om online butikken, og under kan du se bilde av den flotte premien!:
***
It is finally time for our third sketch challenge. And it is sponsored by Askartelu Sinisiipi from Finland. Here is some information about the online store, and under you can see a photo of the great prize!:
Askartelu Sinisiipi Askartelu Sinisiipi on vuonna 2007 kesällä perustettu askartelutarvikkeiden nettikauppa. Aluksi valikoima oli painottunut lähinnä korttiaskarteluun 3D-kuvia käyttäen.Nykyään valikoima kasvaa erilaisia askartelutapoja ja tyylejä huomioiden.Leimasimet ja erilaiset leimasintarvikkeet ovat lisääntyneet kaupassamme viimeaikoina eniten.Verkkokaupastamme löytyy myös käsintehtyjä kortteja, joita voi tilata myös ihan omien toiveiden mukaisina ottamalla yhteyttä joko sähköpostitse tai puhelimella. Yhteystiedot löytyvät sivuiltamme www.sinisiipi.fi. Vuonna 2008 sivuillamme vierailtiin huikeat 47 205 kertaa.

***
Askartelu Sinisiipi Askartelu Sinisiipi is an online store for card making and stamp crafting, founded in summer of 2007. At the beginning the selection was mainly centred on card hobby crafts using 3D-sheets.Nowadays the selection is growing, emphasising different kinds of crafting methods and styles.Stamps and stamping accessories are newest products on our craft shop and are in great demand at the moment.Our online store selection includes also hand made cards which can be ordered with own desire. You can contact us through email or phone. Contact information you can find on our website www.sinisiipi.fi. In year 2008 our website had enormous 47 205 visits.

Her er skissen til dere:
***
Here is the sketch for you:
Og som vanlig har vårt design team laget noen vakre kort til inspirasjon:
***
And as usual our design team have made some beautiful cards for inspiration:

Carola
SasSa
Miia
Lillemor
Lene
Aija

Jorunn

Camilla

Fristen for å delta i utfordringen er søndag 08. mars -
midnatt StampARtic tid.
***
Deadline for participating is March 8th - midnight StampARTic time.

83 comments:

Sylvia Blum said...

wow.. great sketch! and the cards from the DT are just gorgeous!!!
here's my card: 'Sweet 'n Sassy'
thanks for looking
Sylvia

Elina said...

Great challenge! Here is my card.

Anonymous said...

My card here.

May-Bente said...

FLott skisse og herlige DT bidrag
Mitt kort

Nina I. said...

Great sketch and the DT cards are stunning!!!
Here is my card

Eva Helen said...

Her er mitt bidrag

Veldig flott skisse og nok en gang flotte DT bidrag.

Anonymous said...

Loved the sketch and all DT cards as well! Wow! Here is my card.

Hanne said...

Juhuuu, Camilla, du reddet dagen min med denne skissa! Den var superfin, og jeg fikk endelig inn mitt første kort til denne flotte bloggen :)

Klem fra Hanne:)

Mim... said...

Som vanligt jättefina DT-kort, här kommer mitt försök

Unknown said...

Mukava malli, minäkin tein kortin pienelle prinssille. :)

Karen O said...

Flott skisse, og nydelige DT kort!
Mitt bidrag

Anonymous said...

First time I take part in this challenge =) Great sketch!!!

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet said...

Morsomt med skisse igjen, og en veldig fin skisse å jobbe med:-)
Her er mitt kort

Gro said...

For en utrolig flott skisse, flotte kort og flott premie. Måtte bare prøve. Her er mitt kort.

Stampin'Piper said...

Wonderful Sketch! I love to work with it! The DT Cards are so beautiful!

Here's is my Card.

TFL! Hugs Tanja

Anonymous said...

Hi,

here is my card
Lovely sketch!
-Eleonora-

Meretekj said...

Her er mitt bidrag

Meretekj said...

Enda et bidrag fra meg

Anonymous said...

My card is found from here

Aud Kirsten said...

Her er mitt bidrag, første gang jeg er med på en utfordring.
Fikk ikke helt til å linke, men håper det går greit likevel.

Maya said...

Kjempeflott skisse og nyydelige DT bidrag!!
Her er mitt Kort

Klem fra Maya :)

Anonymous said...

Med för första gången... får se om jag har linkat kortet rätt...

Aud Kirsten said...

Enda et kort fra meg.

Anonymous said...

Fantastic cards the DT have made!
Here is my princesscard - I take part first time for this challenge :)

Filharmonica said...

Flott skisse og bidrag fra DT.
Her er mitt kort

Mervi said...

look my seaside card here

"pappi puikoissa" said...

Great sketch again :)! Here is mine eller här är mitt tai täällä ollaan...

Kjellaug said...

Veldig flott skisse,måtte prøve den.

Her er mitt kort

Anonymous said...

Fin skiss att jobba efter. Här är mitt kort.

flatis stempelwelt said...

A lovely Sketch and beautiful Dt work...

You can find my card here

Thanks for looking
Hugs Sonja xx

Maaret said...

Great challange!
Here is my card.

Toneloni * Tonje said...

Å denne skissen var bare lekker og veldig morsom å jobbe med. Tusen takk for inspirasjon fra DT teamet.

Her er mitt bidrag
Tonje

Bente said...

Kjempefin skisse!
Her er mitt bidrag:=)

Heike's Creativeplace said...

Wonderful Sketch and gorgeous Cards from the Designteam.....

Here is my Card


Thanks for looking......

Hugs
Heike

Anonymous said...

Here's my card!I'm taking part of this challenge for the first time! ;) Great sketch!

Anonymous said...

Här kommer mitt kort.
http://omapiha.vuodatus.net/blog/1836523

Liv said...

Blir med på utfordringen for første gang.

mitt kort

Jilly said...

great sketch Here is my card.

Paperaddict said...

Herlig skisse! og masse inspirasjon fra DT. Aija and Miia -your coloring ROCK!
Her er mitt kort!

Klem fra Hilde

MinnaK. said...

Olipas kiva luonnos ja aivan ihania DT kortteja.

Great sketch and so lovely DT cards.

Korttini.My card.

Anonymous said...

Thank you for a great sketch!

My Entry.

Hugs, Sara

Lenas pysselgrop said...

Här
finns mitt bidrag!

Heather said...

Fabulous sketch and amazing DT cards.
Here is my card
hugs Heather xx

Jeanette said...

Kjempefin skisse! :)Utrolig flotte bidrag fra DT.

Her er mitt kort

Erin... said...

Fun sketch and amazing DT cards!! Here is my entry Thanks for looking:)

LENA said...

En flott skisse og nydeligge DT-bidrag!
Her kan dere se mitt kort!

Else Britt said...

Å så gøy. Dette er aller første gang jeg prøver meg

Mitt bidrag

Klem

SannaS said...

Love the sketch. Lovely cards from DT,
here's mine.
SannaS

Anonymous said...

A wonderful model! Included:)

http://sadunsivu.blogspot.com/2009/03/stamp-artic.html

Eva Helen said...

Her er mitt andre bidrag

TanjaS said...

Tässä on minun korttini. Där är min kort :)http://elamaasiperiassa.blogspot.com/2009/03/haastekortti.html

Loreal Blondi said...

Hi! Here's my card

Anonymous said...

Vihdoin minäkin ehdin mukaan:) Ihana luonnos, kiitos siitä!

Linda S. L said...

nydelig skisse, laget to kort ut ifra den!
flotte kort fra DT! :)

her finner dere kortene

Anonymous said...

Här kommer
mitt kort
//Anna

Papirdilla said...

Mitt første bidrag.Nydelige kort fra DT og flott skisse

Anonymous said...

Mitt alster

Nu hoppas att att de mer avana datoranvändarna har överseende med mig

Nixe-Moni said...

What a great sketch and wonderful cards by the DT!

Here is my card

Hugs
Moni

Hildegunn said...

Flott skisse!
Jeg har laget et bidrag og dere finner det her

Karita said...

Great sketch and beautiful Dt cards!
Here is my card

Thanks for looking :)

-Karita-

Riina said...

Great challenge! Here is my entry.

Lise Katrine said...

Flott skisse!
Et lite bidragbidrag fra meg :)

-Lise Katrine

Marianns papirgleder said...

Kjempeflott skisse!
Her er mitt kort

Merkkari said...

Lovely challenge. My card is here

Soljenta said...

Spennende skisse, og mange flotte kort:-)


Mitt bidrag

Anonymous said...

Med första gången i den sketch challenge.

Stinne said...

Dette er første forsøg fra mig - syntes det var en udfordrende konkurrence...
mit bidrag

Hilsen Stinne

Marianne said...

Her er mitt resultat av den flotte skissa.
mitt kort

Anonymous said...

Ja, inte tror jag att jag vinner men det är lika roligt att delta som är vinna. Så här är mitt bidrag

Bente said...

Jeg rakk fristen denne uken og, så flott skisse og så masse flotte bidrag og DT kort. Her er mitt kort

Anonymous said...

Finally I finished my card in time. You can find it here.

Ulwa said...

Hej!
Här kommer en länk till Här är mitt kort
Det blev ett litet kort endast 7cm x 7 cm.
Tack för en utmanande skiss!
//Ulwa

Marianne said...

Veldig kjekk utfordring denne uken og !! Usedvanlig flotte DT kort !!!

her er mitt kort

Mita said...
This comment has been removed by the author.
Mita said...
This comment has been removed by the author.
Sanna said...

Great sketch!

My card

Mita said...

This is my card for you Easter Challenge!

Easter card

Camilla said...
This comment has been removed by the author.
Camilla said...
This comment has been removed by the author.
Camilla said...

En härlig skiss att jobba efter.
Och så många fina DT Kort.

Mitt Kort

Kramar: Camilla

Silje said...

Flott skisse og nydelige DT bidrag.

Her er mitt kort

Anonymous said...

Här kommer ett sista minuten bidrag. Tack för en rolig skiss! =0)

mitt kort

Hoppas länken fungerar. Kommer även att lägga in kortet som ett nytt inlägg nu ikväll i bloggen. ;0)
Ville bara inte att bidraget skulle komma in försent, därför gör jag det i efterhand. *s*

Kram Maria

Sissen said...

Yes! Da klarte jeg å få klart en kort, første gang jeg er med på utfordring her. Her er mitt skissekort - i påske- og vårstil :)