Sunday, November 1, 2009

Sketch challenge.

Hei alle sammen. Er dere klar for en ny skisseutfordring?
Vi i DT har kost oss med de nydelige papirene fra vår sponsor Inkido, og håper vi kan gi dere litt inspirasjon på veien.
Premien denne gangen er en herlig gavepakke fra Inkido, og hvis du tar en titt her, på vår Inkido artikkel, vil du få en god ide om hva den heldige vinneren av skisseutfordringen vår har i vente.

*****
Hello everyone. Are you ready for a new sketch challenge?
We in DT have had a great time playing with the beautiful papers from our sponsor Inkido, and we hope we can give you all some inspiration.
The price this time is a wonderful package from Inkido, and if you take a look here at our Inkido article, you will get an idea of what the lucky winner of this sketch challenge have to look forward to.







Her er skissen vi vil dere skal følge denne gangen.

Here is the sketch we want you to follow this time.

Og her er våre DT kort.

And this is our DT cards.

Charlotte

Aija




Marianne

Petra




Lillemor



SasSa

Jorunn



Rikke



Lykke til alle sammen. Fristen er 8.November.
Good luck to all of you. The deadline is 8.November.

For å delta legg igjen navn og link i Mister Linky skjemaet.
Husk å linke til kortet.

To participate, leave your name and link in the Mister Linky scheme.
Remember to link directly to your card.

Once again it seems like we are having Mister Linky troubles... If the scheme is not there, leave a link in the comments, and we will add you to the scheme later on.
If you already left a link in the scheme, don't worry it is not gone... We are able to find them at our account over at Mister Linky.

We are very sorry about this.


12 comments:

Françoise said...

les cartes sont magnifique je les adore bravos les filles
biz

Unknown said...

Mitt första kort efter era skisser finns nu länkat, hoppas det har fungerat.

Jeanette said...

Da har jeg lagt mitt bidrag hos Mr. Linky. =)

May-Bente said...

Hei, hei!!
Knall flott skisse.
Jeg har lagt inn et bidrag men må advare dere, det er meeeeega langt!!

Ha en flott helg og takk for at dere står på for oss papir-gale!!

Astrid said...

Nydelige DT kort!!!
Herlig skisse som jeg bare måtte prøve meg på:-))
God helg til dere alle!

- Astrid -

Marie-Louise said...

Nu finns mitt bidrag upplagt också! Jättefin skiss! Kram Marie-Louise

Ugla said...

Newbies asså, fikk da meldt meg på to ganger fordi jeg linket feil første gang.
Har jeg to sjanser da? hehehehe...
- Er det mulig for moderator å slette den linken som ble feil?

Unknown said...

Ingen far, vi redigerer bort det som er feil!

Takk til alle for nydelige bidrag så langt!!!
♥♥♥

Klem,
Jorunn

Linda Brun said...

Kjempeflott skisse. Har linket opp kortet med Mr. Linky

Maria said...

Nu har jag länkat till mitt bidrag.

Ila said...

This sketch and the DT cards are Gorgeous!!..I'm probably late..but I sure enjoyed using this sketch!!..Hugs, Ila

Anonymous said...

Tack for intiresnuyu iformatsiyu