Thursday, December 3, 2009

Day 4 of StampARTic´s birthdayparty!! (part 2)


Ok, dags för inlägg nr 2!
Ok, time for part number 2!

Denna gången tänkte jag dela med mig av en mall på en godisstrut.
Den är väldigt rolig att göra och kan göras på många väldigt olika vis.
Jag vet att mallen inte blir rätt i storleken när man skriver ut den.
Fördubbla gärna storleken, då struten ska vara ca 25cm lång.
Desto tjockare papper du använder ju bättre håller sig formen.
This time, Part 2, I will share a template of a candy cone.
It´s a very funny to do and you can do it in many ways.
I know my template is not in the right size when you are printing it out.
Double the size, because the cone is in the proper size of 25cm long.
Use a thick paper, it´s easier to keep the shape that way.





Högerklicka på bilden och skriv ut.
Right click at the picture and choose to print.








Lycka till!

Good luck!


//Petra~Paradise

5 comments:

Cina99 said...

Ska testa denna!! :D

Cina99 said...

Hmmm, blir kanske 2 inlägg (nu 3 stycken) från mig?! Ja ja, jag kommenterar ju i alla fall ;)

Jane said...

Wow this is gorgeous (appart from the hazlenuts as I am allergic to those LOL) What a wonderful idea, I am going to make some for my children's sweets from Santa, thank you for the inspiration! hugs, Jane xx

Zarah said...

Helt ljuvligt fin - tack så mycket för beskrivningen! :D

Marianne said...

Denne var jo knall fin..den skal testes ut ja:-D Tusen takk for malen!