Tuesday, December 8, 2009

Day 8 of happy birthday StampARTic....with Charlotte

Så blev det min tur til, at fejre StampARTics 1 års fødselsdag. Jeg har kun været med siden september, men jeg er hurtigt kommet til at føle mig hjemme blandt dette fantastiske og dygtige team, som jeg er meget stolt af at tilhøre.

Now it is my turn to celebrate StampARTics 1st birthday. I have only been here since September, but it did not take me long to feel at home among this fantastic and talented team that I am very proud to be a part of.

Mit fødselsdagsbidrag er en lille julelygte, som kan sættes over et batteridrevet fyrfadslys.

My birthday contribution is a small christmas lantern to put over a battery-operated tealight.


Julelygte - Christmas lantern


Aften foto - Evening photo


en meget simpel version - a very simple version

Her er et mønster til lygten, hvis du skulle få lyst til at lave en selv (klik på billedet,, gem og print) og her er det som en pdf fil til at printe ud.


Sæt lygten over et batteridrevet fyrfadslys – endelig ikke et rigtigt lys!

Here is the pattern for the lantern if you would like to make one yourself (clik on the picture, save and print) and here it is as a pdf file to print.
Put your lantern over a battery operated tealight – please do not use a real tealight!



Hvis du laver en lygte, så link meget gerne til den i kommentarerne, så jeg kan komme forbi og se hvad du har lavet.


Please put a link in the comments if you make a lantern, so I can stop by and see what you have made.

Alle vores læsere ønskes en rigtig dejlig dag. Kig forbi igen i morgen og se hvad Lillemor har fundet på.

I wish all our readers a very nice day. Do check in tomorrow to see what Lillemor has planned for you.

8 comments:

Cina99 said...

Ljuvlig lykta!! Har sparat mallen för att försöka mig på detta :)

Unknown said...

Den var lekker!

Får se om jeg prøver meg på en sånn en, kan jo være en fin liten oppmerksomhet sammen med et julekort. :-)

Petra/Paradise said...

WOW!! Superfin!!
Tack för pdf-filen!
En sådan måste ju absolut göras!!
Kanske en på varje trappsteg upp till övervåningen?!! ;)

Många kramar Petra

Plundis said...

For en fin lykt!!! Den må jeg prøve meg på en gang... Takk for at du delte dette med oss...

Marimer said...

Precioso trabajo, lo que se me ocurre es si no se quemará con el calor de la vela.
Gran idea, pero tengo mi duda. Bss

Anita said...

En nydelig lykt, skikkelig flott! Takk for tips:)

salige lavendel said...

Oj, den var fin, fikk lyst å prøve men vet ikke riktig om jeg får tid. Takk for titten her inne, du er virkelig kreativ og dyktig.

Anna Smid said...

Vilken jättefin lykta! Har gjort mig en egen, fast inte så avancerad direkt. Kika här: http://smid.zoomin.se/blogg/permalink-20091227-281871.html