Monday, December 13, 2010

Lenes "Day of fun"

Idag er det min (Lenes) "day of fun"...
***^^^^^^^^^***
Jeg bruker å lage noen "smågaver" -en liten oppmerksomhet hvert år,
til venner og bekjente.
Og iår har jeg bestemt meg for å lage
gaveposer...

Disse gaveposene er virkelig flotte og personlige,
og rommer det man ønsker å legge oppi av 
godiser eller mindre ting.

Jeg vil vise dere hvordan jeg dekorerer gaveposene,
Jeg prøver alltid å lage forskjellige oppsett og detaljer
på samtlige poser...

En gaveide på tampen av advendtstiden..
Lykke til og fortsatt god advendt :O)

*******X*X*X*X*X*X*X*X*X*X*********

Today is my (Lenes) "day of fun" ...
***^^^^^^^^^***

I use to make some "small gifts" a little attention every year,
to friends and acquaintances.
And this year I have decided to create
gift bags ...


These gift bags are really nice and personal,
and can accommodate what you want to put in the bag;
candy or smaller gifts.


I will show you how to decorate gift bags,
I always try to create different layouts and details
on all the bags ...

A gift at the end of Advent ..
Good luck and continued good Advent: O)


**********************************************************





Jeg har valgt å bruke en gavepose i str 16,9cm x 9 cm
I have chosen to use a gift bag for size 16.9 cm x 9 cm


Motivet er fra Northstarstamps
og er fargelagt med Copics tusjer.
The image is from Northstarstamps
and is colored with Copic markers.



Jeg har brukt to mønsterark paneler i str. 15,3 cm x 8,1 cm.
Disse har jeg skrapet kantene og svertet med distress ink "tumbled glass".

I have spent two patterned panels in size. 15.3 cm x 8.1 cm.
These, I scraped the edges and inked with distress "tumbled glass.



Her har jeg limt på panelene både foran og bak.
Here I have glued the panels both front and rear



For å få en flott kant øverst på posen,
har jeg stanset ut en bord ved hjelp av Magnolias dies" Tildas Lace"
To get a nice edge at the top of the bag,
I cut out a board using Magnolias dies "Tildas Lace"

  

Her er borden på plass sammen med en "bølgepapp" remse som
jeg har svertet med distress ink.
Here is the border in place with a "corrugated" cardboard strip;
I have inked with distress.


Det ferdige resultatet er pyntet med bånd,
Magnolias dies "amaryllis flower", diamantstener og
småe alfabet klistremerker
The finished result is embellished with ribbons,
Magnolias dies "amaryllis flower, gemstones and
tiny alphabet stickers




Baksiden er pyntet med tekst
fra Northstarstamps
og stjernedies fra Cuttlebug
The back is adorned with text
from Northstarstamps
and stardies from Cuttlebug


A gift at the end of Advent ..

Good luck and continued good Advent: O)

Merry Christmas from Lene






5 comments:

arjette said...

WWaaauuuwww sóóóóó beautifull!!!!

gr. arjette.

Sabina said...

Hello,

the bag is very beautiful!!!!

May Britt said...

Super sød gavepose... hvem der bare fik sådan en... hi hi... God jul..

Maryann Laursen said...

What a wonderful gift to give to someone special. It´s really gorgeous and I´m sure anyone would love to recieve such a gorgeous bag filled with some goodies or something. Wonderful work. I love the idea and the layout here.

Anonymous said...

Mate. Dieser Blog ist erstaunlich. Wie kann ich es so gut aussehen?