Tuesday, January 20, 2009

Challenge # 3 ~ January 2009

Vi er komt 20 dager inni det nye året, og vi står klar med en ny utfordring.
Denne gangen vil vi gjerne at dere lager:

Monokromatiske Valentines kort!

Med monokromatisk så mener vi at du bruker bare 1 farge, men gjerne så mange nyanser som du ønsker innenfor samme farge.
Vi tillater at du bruker "hudfarge" i tillegg til hovedfargen, og selvsagt hvitt og sort der det er naturlig. (f.eks kartong til å stemple på og stemple med svart blekk)

Temaet må være Valentine eller kjærlighet, om vi skal godta bidraget.

Fristen for å levere ditt bidrag er 28. januar ~ midnatt StampARTic time!
********

20 days into this brand new year, and we are ready to give you another challenge.
This time we would like you to make:

Monochromatic Valentines Card !

Monochromatic means
you are only allowed to use 1 color for the entire card. You can use as many nuances within the same color, as you please.
We allow "skin colors" and of course black and white where that is natural, in addition to the main color. (black and white: f.ex- white cardstock to stamped images, and stamped images with black ink)

Theme must be Valentine or Love.

Deadline is January 28th ~Midnight StampARTic time
*******

Her kommer inspirasjonsbidrag fra StampARTic`s DT ~
Inspirational cards from the StampARTic`s DT

Miia:


Lene:


Aija:


Jorunn:

Erica:




SasSa:

Carola:


Camilla:

Vår generøse sponsor for denne utfordringen er ~ Our generous sponsor for this challenge is


"We design an original range of rubber stamps for card making and other crafting projects. Our stamps are made from high quality, deeply etched rubber. All our stamps are available to purchase wood mounted or unmounted and we have a great new range of clear stamps made from high quality polymer. Elzybells Art Stamps ships world wide."


En heldig vinner får disse umonterte stemplene fra Elzybells Art Stamps nye og nydelige Valentine kolleksjon.

One lucky winner receive these unmounted rubber stamps from Elzybells Art Stamps new and wonderful valentines collection:



Vi håper å få se mange bidrag med nydelige monokromatiske valentineskort fra dere!

We hope to see many entries with beautiful monochromatic valentines cards from all of you!

72 comments:

Rosette said...

Wow lafies.. these are awesome... Lovely work xxx
Ifeel a challenge coming soon .. just after the one I'm already working on maybe!! :)

Aud said...

Nydelige monokromatiske kort!♥

Paula said...

Tällä kertaa ehdin mukaan haasteeseen.

Ihania kortteja taas täällä näytillä.

TÄÄLTÄ löydät minun korttini.

Paula :)

Benedicte said...

artig oppgave, aldri laget monokromatiske kort før.
Her er mitt bidrag

klem fra Benedicte

Loreal Blondi said...

Here's my monochromatic Valentine card

Anonymous said...

Kauniita kortteja DT:t!
Minun versioni nähtävillä täällä

Unknown said...

Ooo så rolig utmaning! Här är mitt bidrag:

http://fluffat.blogspot.com/2009/01/monochromatic-valentines-card.html

kram

Šolanje na domu-Waldorf said...

Awesome samples ladies!
My entry. Hope you like it.
x Natasha x

Sammacco said...

Enpäs olekaan aiemmin kerennyt mukaan mutta nyt kerkesin. Täältä löytyy minun korttini.

Kirsikka said...

Kiitos loistavasta haasteesta. Dt korttinne ovat taas aivan mahtavia.
Ensikertaa minäkin mukana =)

Here is my card.

Pia said...

Super flotte DT bidrag, mine bidrag kan ses
http://piabau.blogspot.com/2009/01/blog-post.html

Camilla said...

Åhhh vilken rolig utmaning.. Vilka fina kort DT tjejerna gjort!

Här

kommer mitt bidrag

Carola said...

Rolig utmaning! Här är mitt bidrag

Anita said...

En virkelig utfordrene og artig utfordring =)

mitt bidrag

Anonymous said...

Todella kiva haaste! I like this challenge a lot and I like also the DT cards, they're so beautiful.

Minun korttini löytyy täältä

Rosette said...

Hi ladies :) LOVELY challenge. How's this for my entry? I hope that you like it , as much as I loved doing it! Hugs for now, and lovely DY work! :)

My card

Anonymous said...

Så många vackra Dt-alster.
Här är mitt bidrag
http://tesapysslar.blogg.se/2009/january/house-of-lovestampartic.html#comment

Anonymous said...

Så kul med monokromatiskt tema, jag gillar det! Mitt bidrag till utmaningen finns här

Riina said...

Hieno haaste! Kiitos. Täältä löytyy taas kerran ruskea! korttini.

Camilla said...
This comment has been removed by the author.
Camilla said...

Jag har tydligen inte uppfyllt kraven för ett alla hjärtansdag kort?? Trodde det skulle räcka med hjärtan lite här och var på kortet? Hör av er om det inte gör det, för jag blev besviken, det stod ingenstans att det var tvunget att STÅ något SPECIELLT på kortet??

Skrev jättefel i inlägget över därför tog jag bort det.

Erica said...

Jätte fina DT kort som alltid.

Här kommer mitt bidrag.

/Erica

elina. said...

täällä minun eka osallistumiseni...

Katja T. said...

Osallistunpa minäkin elämäni ensimmäiseen korttihaasteeseen!!
Toivottavasti linkki toimii...

My first card challenge!!

http://ommelluksia.blogspot.com/search/label/StampARTic%20-haasteet

MinnaK. said...

Olipas kiva haaste ja hienoja DT kortteja jälleen :)

Korttini/my card.

Anonymous said...

My card is found in a link.

Anonymous said...

Taina Here is my card

Anonymous said...

Upeita dt-kortteja! Mun kortti löytyy linkistä.

Mim... said...

Kul utmaning, inte helt lätt men har gjort ett försök. DT korten är jättefina och här är mitt kort

Anonymous said...

Vilken rolig utmaning ... fast ganska svår kände jag =)

DT-korten är så fina, funderar på om ni har någon hemlig magi i era fingrar! =)

Mitt bidrag
Kram, Sara

Karita said...

Great Challenge! Dt cards looks wonderfull as always :)

Here is my card

Thanks for looking :)

-Karita-

Bente said...

Kjempeflott utfordring og nydelige kort av allesammen!
Her er mitt kort

LENA said...

Nyydelig DT-bidrag og en flott utfordring!

Her kan dere se mitt kort!

Jilly said...

Great challenge and wonderful cards from the DT.
Here is my card.

Gro said...

Så mange nydelige kort. Og premien var så søt at jeg bare måtte prøve. Her er mitt kort.

Filharmonica said...

Så flotte valentinekort DT har laget denne uka!

Her er mitt bidrag til denne ukas utfordring

Marie said...

Three different stamps put together to a collage...

http://bat3.nu/marie/?p=3374

Anonymous said...

Det var noe galt med det først bidraget mitt bidrag

Riina said...

I thought it'd be harder to make a monochromatic card but it was rather interesting! Thanks for the great challenge!

You can find my card here.

- Rhynah

Marianns papirgleder said...

Kjekk utfordring å prøve seg på!
Her er mitt kort!

Eva Helen said...

mitt bidrag her

Line said...

Spennende oppgave og flotte bidrag fra DT'ene! Elsket å jobbe med denne!! :)
Her er mitt bidrag

Mira said...

Upeita kortteja olette tehneet, tässä minun korttini.

Sari said...

Mukana ollaan! Olipas mahtavia kortteja! Awesome cards!! You can find mine here

Anonymous said...

Då var jag klar med mitt bidrag här.

Meretekj said...

Dette er mitt bidrag denne uken

Anonymous said...

Ännu ett bidrag fån mig.
När jag ändå var igång gjorde jag ett till. :)

Anonymous said...

Mukava punaisella kortilla, kiva haaste ja jälleen upeita DT-kortteja:)


My red card is here

Eva-Lena said...

Dette var en fin utfordring.

Her kommer mitt bidrag.

http://eva-lenas-kort.blogspot.com/2009/01/stampartic-utfordring.html

Toneloni * Tonje said...

Så flotte DT bidrag! Og for en morsom utfordring dere har laget.

Her er mitt bidrag

Klem
Tonje :)

Julie said...

Fantastic cards by the DT. You'll find my card HERE
Julie x

Mindy said...

A very nice challenge. And the DT-team has done beautiful cards.
my card

Anonymous said...

Täältä löydätte minun korttini. Här är mitt kort.

Anonymous said...

Kul utmaning! Här är mitt bidrag
My heart

Kramar Ingela

Anonymous said...

Great Challenge and DT cards again!

Here's my entry!

Anonymous said...

Härlig utmaning!
Här är mitt bidrag.

Erika said...

You all have make so beautiful cards. Mine is ready also:-)

Aud said...

Har prøvd meg på en stampARTic utfordring for første gang!


Her er kortet mitt

Lenes stempelkrok said...
This comment has been removed by the author.
Lenes stempelkrok said...

Nydelige bidrag som er kommet inn.... Og kjempegøy utfordring!!
:-)

Mitt bidrag

Mummukka said...

http://ansku60.blogspot.com/2009/01/stampartic-haaste-nro-3.html

Siinäpä minun korttini.

Miten saisin tähän kommenttilaatikkoon linkin niin,

Bente said...

Her er mitt "hastverkskort"

Anonymous said...

Här kommer mitt kort till er härliga utmaning!!

En hjärtlig hälsning

Marte said...

Jeg var ikke klar over at monocromatiske kort er så morsomme å lage. :) Takk for push'et!

Her er mitt brune bidrag :).

Unknown said...

Kjempe flotte DT-bidrag!
her er mitt bidrag

Solbjørg

Elisabeth Skjørvold Jæger said...

Her er mitt bidrag til denne utfordringen!

Anonymous said...

Thank You for the challenge, it was a little hard to make;)

Here is my card .

Unknown said...

Christine hadde problemer med å få lagt inn kommentarer her, og har kontaktet oss via e-mail.

Her er Christine sitt bidrag;

Christines card

Julia said...

Moro utfordring!
Bedre sent enn aldri..
her er mitt kort

Anonymous said...

Vilken rolig och klurig tävling!
Här är mitt bidrag
/Kicki

CallaLily said...

What a awsome DT cards! And a great challenge, that was a challenge for me to do.
I came together whit mitt bidrag/korttini/my card
.

Jätte roligt utmaning! Och vilka fina kort DT har gjort!

Här finns mitt kort http://callalilyn.blogspot.com/2009/02/stampartictin-haastekortti.html Om linken spelas inte.

Anonymous said...

cheap xanax do xanax 2mg look like - generic xanax round white