Friday, December 3, 2010

Connie's day of fun...

...har du liten tid om dagen? Det virker nesten som om dagene og timene før jul blir kortere, og man alltid får stress uansett hvor mye man planlegger :-) Vel, jeg har iallefall alltid dårlig tid, og jeg sliter alltid med å få ting som jeg ønsker ferdig til jul. Derfor ønsker jeg å vise dere mine pakketager. De er lette å lage, og tar sånn ca. 10 min pr stk. Midt i blinken, eller?!?

....are you having less time as you thought these days? Me, too! Seems to be that the days and hours are shorter in front of Christmas :-) And, I do always have to short time to make the things I really would like to make. That's way I want to show you my tags that I use on my gifts. They are easy to do, and takes about 10 minutes each... Great, nah?







Håper jeg ga dere noen ideer på pakkelapper, og dersom dere har noen spørsmål ang tagene mine så still skriv dem i form av en kommentar. Jeg setter pris på alle spørsmål og kommentarer :-)

Hope I could give you come clues on what to make, and if you have a question please do not hesitate to ask me :-)

9 comments:

Trude Julie said...

Utrolig lekre tag'er som gir masse inspirasjon. Takk for at du deler :D

Unknown said...

Sååå lekkert!!
Nydelige bakgrunner, farger og lekre detaljer!

Klem,
jorunn

HenrietteH said...

Hvor er de bare smukke...

Især det blå er bare så flot...
Men er lidt nysgerrig efter at vide hvordan du har lavet det blå ?
Er det distress ink og glimmermist og en masse forskellige stempler ?

Tak for super inspiration..

Marian said...

Aparte labelkaarten.wel mooi
Groet,Marian

Askepott said...

Du, så lekre tag'er. Tusen takk for at du deler.Har veldig lyst til å prøve meg på noe sånt, men har jeg tid???

Merete/Scrappeguri said...

Så lekre tag'er! Herlige detaljer og farger, takker for inspirasjonen!

bestevenn said...

Nydelige tager. Er bare litt misunnelig på de som var på siste kurset ditt, har sett noen av resultatene derfra! Nå fikk jeg faktisk også lyst til å lage tag'er! Ønsker deg en fin helg.

Christine Schärfer said...

Vilka fina tags. Du gav mig en och annan idéer. Tack så mycket för fin inspiration.

Kram
Christine S

Connie said...

Tusen takk for koselige kommentarer!!!

HenrietteH - det er distress refillere på minimistere jeg har brukt, og sprayet direkte på tagen. Og så har jeg brukt disse nye sprayene til Tim Holtz som heter Perfect Pearls Mists. De er bare helt geniale i fargen! Stemplene er fra Tim Holtz og Kreativ Hobby.

Askepott - disse tagene tar faktisk ikke så lang tid :-) Lykke til :-)

Ellers, så ønsker jeg dere alle en riktig god jul, og alt det beste for det nye året! Stor klem fra meg!