Saturday, December 4, 2010

Mariannes "Day of Fun".

I dag er det min (Mariannes) dag.
På min dag vil jeg gjøre som jeg gjorde i fjor, kåre ÅRETS KORT!
 De fleste har nok å gjøre i disse dager, så jeg skal ikke be dere lage et nytt kort i dag. Men en skikkelig utfordring skal dere få allikevel.

Gjennom hele året har dere sendt inn bidrag til StampARTic, og til andre. Dere har gledet venner og familie med de lekreste kreasjoner. Dere har lagt hjertet og sjel i kortene, og gitt mottagerne en glede og en følelse som varmer lenge!!!
Min utfordring til dere i dag er å plukke ut ett av dine egne kort som du har laget dette året, og sende det til StampARTic.
Det kan være ditt vakreste kort, et kort som betyr noe ekstra for deg, en spesiell stemning du hadde da du laget kortet, en spesiell mottager av kortet osv. Skriv gjerne noen ord i bloggen din om hvorfor du har valgt ut nettopp dette kortet, og bruk Mr. Linky for å delta i utfordringen.

Det skal bli helt fantastisk å se igjennom alle bidragene fra dere denne gangen. Kremen av kort!

*******

Today is my (Marianne) "day of fun”, and on my day I will do like I did last year. It is time to find the
“Card of the year”.
Most of us have more than enough to do these days, so I will not ask you to make a card, but this will still be a big challenge!
All year trough you have sent your cards to StampARTic, and to others. You have pleased your friends and families with beautiful creations. You have put your heart and soul into your cards, and you have given the receiver happiness and a warm feeling that last for a long time.
My challenge for you all today is to pick one of your own cards, that you have made this year, and send it to StampARTic.
It can be your most beautiful card, a card that mean something special to you, a special feeling you had when you made this card, or a special person you made the card for. I will be happy if you write in your blog why you picked this exact card, and use Mr. Linky to participate in the challenge.

Oh my, do I look forward to look at all your beautiful cards this time!!!


Æren og berømmelsen som følger med tittelen ”Årets kort” er selvfølgelig en premie i seg selv, men vi har mer på lur til den heldige vinneren. Premien er sponset av Wiff of Joy, og vinneren kan vente seg dette vakre julestempelet i posten.
*******
Beside the honor and glory that comes with the title “Card of the year”, the winner will also get a great price in the mail. The prize is sponsored by “Wiff of Joy”, and the winner will soon receive this beautiful Christmas stamp.


Da er det bare å sette i gang, bla dere tilbake i kortene deres, og plukk ut det ene som har noe helt spesielt.
*******
So get to it, take a look through all the cards you have made this year, and pick the one that really are something special.

_________________

Det kan høres enkelt ut, men tro meg, det er dette er litt av en utfordring!
Jeg har leita gjennom mine egne kort, og det var litt av en reise. Det var slett ikke enkelt å plukke ut ett som betyr noe spesielt for meg, men jeg har gjort valget mitt.
Dette kortet laget jeg til moren min som en oppmuntring mens hun var på rehabilitering etter en operasjon. Det gir alltid noe ekstra å lage et kort spesielt til en du er glad i synes jeg. I tillegg så elsker jeg dette motivet fra Lily of the Vally, og jeg har klart å bruke farger jeg sjeldent bruker.
Her er kortet mitt.

*******
It may seem easy, but believe me, it is a big challenge.
I have been searching trough my own cards, and that was some journey. It was not easy to pick the one that mean something special to me, but I have made my choice.
This card I made for my mother when she was recovering from a surgery. It is always special to make a card for someone you love very much. I also love this image from Lily of the Valley, and I have managed to use colors I don`t use a lot.
Here is my card.






Jeg håper på å se mange flotte bidrag fra dere denne gangen også.
Fristen er satt til søndag 12. desember, midnatt StampARTic tid.
Vinneren avslører vi her hos StampArtic onsdag 15.12.
Lykke til alle sammen!

******
I hope to see a lot of beautiful cards from you this time, as always.
Deadline is Sunday December12th, Midnight, StampARTic time.
You will find the winner here at StampARTic on Wednesday 15th.
Good luck too you all.




19 comments:

Merete/Scrappeguri said...

Dette var en fin utfordring for oss alle synes jeg.... får en til å se og tenke gjennom hva en har laget gjennom dette året!
Ha en fin førjulstid alle sammen!

Aud said...

Artig utfordring, men vanskelig, ja!

Klem,
Aud
xxx

Pinklady 68 said...

Et av alle dine nydelige kort Marianne! Lekkert!!
Skal se igjennom årets kort:-)

angelique (anlou) said...

what a great challenge it was
i've just linked it on my blog sweetie
hope you'll lke it
thanks for the chance to win hun
i just think your card is special
hugs angelique

Papirdilla said...

Artig utfordring! Men, det var ikke så lett som jeg trodde!

Klem:)

Wenche said...

Dette var vrient, Marianne!! Men det var vel planen tenker jeg!
Klem, Wenche :0)

Hobbykroken said...

Et vanskelig valg, men dette kortet betyr mye for meg. Fordi det er blonder og gammelpynt som jeg har etter min bestemor, og da stømmer jo alle tankene til henne.

Ann Kristin

Camilla said...

Ingen lätt utmaninga alls.
Men till slut blev mitt val detta kort och det känns helt rätt.
Kramar Camilla

Cina99 said...

Svårt... men nu är det gjort!

Iren said...

For en kjekk urfordring Marianne :o) Og for et nydelig kort du selv har valgt som ditt års fineste :o) Kjekt når korta har en betydning og kan glede andre ;) Men det er aldri lett å velge blandt egne kort da :o

Ha en fin helg :o)

Mia Scott said...

What a great challenge and some beautiful DT cards.

Scrappellen said...

Nyydelig kort fra deg Marianne!:) Jeg måtte "kaste meg" inn, med et kort, på denne jeg óg:)
Det var overhodet ikke lett, men jeg valgte dette, fordi jeg det er laget til en som har hjulpet meg utroolig masse og gitt så mye av seg selv..så kortet er laget med kjærlig takknemmelighet!:)

Flott utfordring, men ikke lett:))
Klem, ellen

Nina Macaulay said...

Takk Maianne,
Dette var en morsomt utfordring!
God helg til deg og dine :O)
Klem Nina x

Renate said...

Som alle andre her må jeg si dette var en sann utfordring! Vanskelig, emosjonelt, men også veldig gøy! :)

arjette said...

What a great challenge!! It really took al while to pick my card but this one is it, I think it's my most beautifull card of all the cards I made this year......

gr. arjette.

Iren said...

For en kjekk utfordring da Marianne ;) Men tror du ikke svima meg nesten glemte å legge inn linken min her :o Jeg som trodde jeg hadde gjort det også ja ja nådde det jo allikavel ;)

Klem

Janne said...

Så kjekk utfordring:)
Det var ikke så vanskelig som jeg hadde trodd på forhånd.
Magnoliababyen er bare så skjønn.De duse fargene og alle de fine blomstene gjorde til at dette ble min favoritt. I tillegg vant jeg min første utfordring med dette kortet;)
God adventstid til alle!

hellerlittle said...

Thanks for this Challenge, it wasn´t easy to take only one out - but I´ve made it *smile
I´m sure this was my best creation in 2011 .... thanks for thinking over *lol
CU hellerlittle

Heather Wade said...

Thanks for this Challenge, it wasn´t easy to take only one out - but I´ve made it *smile I´m sure this was my best creation in 2011 .... thanks for thinking over *lol CU hellerlittle