Sunday, December 5, 2010

Rikke's "Day of fun"

En julekagedåse til julesmåkager, bliver til.

Idag er det min (Rikke's) dag, til at vise jer hvad jeg har lavet.
Jeg havde denne dåse stående, hvor der har været is i. Jeg tænkte, at med lidt ændringer, så kunne jeg få en julekage-dåse til mine jule-småkager.

Så jeg har malet den med Gesso, og derefter har jeg pyntet den.

***

A Christmas cake tin for the Christmas crackers, are made.

Today is my (Rikke's) day, to show you what I've done.
I had this box below, where there has been ice in. I thought that with some changes so I could get a Christmas cake tins for my Christmas cookies.

So I painted it with Gesso and then I decorated it.

 

Her er så hvad der kom ud af min pyntning.
Både forfra, bagfra, rundt om og oppe fra.

***
Here is what came out of my decorating.
Both the front, rear, around and from above. 










Så nu skal jeg igang med at bage julesmåkager, så jeg kan få julekagedåsen fyldt.
Tak fordi du kiggede med.
Kig endelig med igen i morgen, hvor der kommer endnu mere at se på.

***

So now I start to bake Christmas cookies, so I can get it filled.
Thanks for stopping by.
Stay tuned again tomorrow, which becomes even more to look at.


17 comments:

Sabia said...

I love it. It's beautiful!

AGJ said...

Fantastisk flot dåse, og sikke et arbejde!!

Mea said...

Nydelig! :)

Ha en fin dag.

Andreja said...

Very very beautifull,
greetings from Slovenija, Andreja

Merkku said...

Just amazing! Well done!

Yvonne said...

Wow, this is fantastic I love the way you decorated this tin!!!
filled whit cookies yummie!
hugs Yvonne

Cathrin said...

Nydelig! Tenk at en i utgangspkt. så kjedelig boks kan bli så flott, helt utrolig. Dette er jo en perfekt gave til den som har alt! Takk for at du deler med oss.
-Cathrin-

Thea said...

This is georgeous! Beautiful decorated.

Hugs
Thea

Thea said...

In 1 woord SCHITTEREND :):)

Gr Thea

Christine Schärfer said...

Åååå, så jätte jätte fin burk du gjort. Den virkeligen kempe flott.

Krem
Christine S

Maryann Laursen said...

Simpelthen bare fantastisk arbejde. Den er bare hammerflot. Jeg er helt misundelig på den ha ha ha ha.
Há en god week-end her.
Hilsen MAryann

Silje said...

Denne boksen ble virkelig flott!!

Gry-Heidi said...

Så lekker!!

Anonymous said...

Så fin den blev!
Sickan

Askepott said...

Berre lækkert! :-))

mhlcards said...

Wow! Denna var otroligt fin!!!

Sissel said...

Oh-la-la , dette må være den fineste kakeboksen jeg noen gang har sett. Kjempelekker og så mye arbeid, fantastisk:)))
Klem Sissel