Wednesday, September 15, 2010

2nd Challenge in September

It's time for our 2nd challenge in September.
This time we want to make a card using our Bingo row. You have to make a card by chosing the vertical, horizontal or diagonal row. You may use a softer or darker tone of the colours but they still have to be recognized from this colour map. 

On aika syyskuun toiseen haasteeseen.
Tällä kertaa haluamme teidän tekevän kortin oheisesta bingo rivistä. Voitte valita värisuoran vaaka, pysty tai vino rivistä. Väri saa olla vaaleampi tai tummempi mutta se tulee olla tunnistettavissa oheisesta värikartasta.


The sponsor for this challenge is:
Haasteen sponsorina toimii:



Here is some inspiration from the DT team.
DT tiimin tekemiä kortteja


Rikke

Petra

Marianne

Maissi

Lene

Carola



Jorunn

Donna

Aija

SasSa


Now you have time to parcipate until
midnight September 26th
StampARTic time as usual
You do so by linking to your blog in the Mister Linky scedule below.

Sinulla on
26. syyskuuta asti
aikaa osallistua haasteeseen
Osallistumisaika umpeutuu 24:00 StampARTic aikaa.
Osallistumien tapahtuu linkittämällä blogisivustosi Mister Linkyn.


15 comments:

Jane said...

What a fabulous challenge idea!! Hope I can find time to join in! hugs, Jane xxx

Torill said...

denne var kul! hærlige farger!!!
Passet perfekt til mitt julekort!

Maja said...

Herlig utfordring! =)

Hvordan bidrar man?
Sender link, bilde eller hele kortet?

Silje said...

Så stilig utfordring!! :D Gleder meg til å begi meg ut på denne!
Lekre DT bidrag også!

Silje

Jenny said...

Det blev fel när jag länkade. VAr för snabb tag bort min länkjag återkommer JÄttefina färger att göra kort av.

lissy-hanne said...

Hei
Jeg har lavet et kort til jeres udfordring, med farver.
KH

Lena Katrine said...

Å, for en morsom utfordring! Denne ble jeg inspirert av :)
Som alltid - rålekre prosjekter fra DT! Stå på jenter, dere gjør en fabelaktig jobb med denne bloggen - en stor favoritt hos meg :)

Merkku said...

What a lovely challenge. And those DT cards are fabulous!

Unknown said...

Alltid koselig å innom her. Herlige farger i utfordringen. Leverer bidrag til utfordringen jeg. :)

Inger said...

Vilken härlig utmaning! Otroligt fina DT bidrag! Hoppas jag kan hinna göra denna.

Nickan73a said...

Nu är jag oxå med. Himla kul utmaning!
välkomna till min sida!

Mea said...

Da har jeg lagt til mitt bidrag. :)

Mea said...

Da har jeg levert bidrag nr 2. :)

ThereseSKortoGott said...

What lovley crads from DT,
what a fun challenge...
Here are my card.
Hugs Therese.S

Anonymous said...

Dbi m isb r hot sex movies, hot xxx movies. Weq v, ina isghsm|hvf xbgaoav q dm ku.