Wednesday, December 18, 2013

18th of December


I started with a tag made of 300g watercolor paper. 
The background has been made with a mixture of Glimmermist, Dylusion sprays and water. 
The snow crystals has been embossed with mother of pearl.  
I have used snowpaint on the edges and on the motive.
I used distress powder on wet paper in the top right corner, and heated it with a embossing gun 

Utgangspunktet her en er tag i 300 gr akvarell papir.
Bakgrunnen er laget med Glimmermist og Dylousion sprayer og vann.
Jeg har embosset noe snøkrystaller med perlemor.
Litt snømaling har jeg dyttet på i kanter og motiv.
Øverst til høyre har jeg drysset på disstresse pulver på vått papir og varmet opp med varmepistol.



I really like the motives from  Nicecrane, and I am using them a lot these days.
On this tag, I have used two different motives. They have been cut out and mounted together.
The Santa in the pipe has been mounted with several layers of 3D foam.

Jeg har falt veldig for Nicecrane bildene og bruker de veldig mye om dagen.
Her har jeg brukt 2 forskjellige bilder som jeg har klippet motivene ut fra og montert de sammen.
Nissen i pipa er montert med flere lag 3D puter.



The roof tiles had been cut with scissors and worked with to create some life to the roof.
I have used snow paint to create the snow effect.

Taksteinen er klippet med taggesaks og bøyd litt på for og få litt liv i taket.
Jeg har fingermalt litt med snømaling sånn rundt omkring.



The roof has been built in 3D.
The icicles has been cut with scissors and painted with snowpaint.
The charms are from Korthobby

Most of the materials are from Scrappehjertet

Selve taket er bygd ut som 3D.
Istappene har jeg klippet til med saks og malt med snømaling.
Metallpynten er fra Korthobby.

Det aller meste av matrialene som jeg har brukt her får du kjøpt hos Scrappehjertet




Wishing you all a creative day.

Jeg ønsker dere alle en kreativ dag.





1 comment:

Aga said...

Greetіngs! Very useful advice in this post. I'm still learning from you!