Sunday, December 22, 2013

22nd December

Nu närmar sig julen och det är min tur att visa en julig tag. Jag har återigen använt ett vackert motiv från Nicecrane Designs. Jag älskar verkligen bilderna och jag kan varmt rekommendera ett besök där.

It´s getting closer to Christmas and it´s my turn to show a Christmas tag for the 22nd of December. I have once again used a picture from Nicecrane Design. I really do love the pictures and I do recommend you to take a look at their webpage.





Jag har använt mig av en tag i kraftpapper. Snöflingorna är embossade och sedan har jag skvätt gesso utblandat med vatten över hela tagen för att få till effekten av snö.

I used a kraft tag to make my christmas tag. The big snowflakes are stamped and embossed. I mixed gesso with water and then splashed all over the paper to get the effect of snow falling down.

Nu önskar jag er alla en riktigt GOD JUL!

I wish you all a MERRY CHRISTMAS!

Love Mia

No comments: