Friday, December 13, 2013

13th December

Today I made a tag using KennyK digistamp since he is one of the sponsors for this month, but as it happens, I really fancy these digis. 
This time I wanted to make at tag in more traditional christmas colors. I also wanted to use stencils, molding paste, glas bead gel and more mediums... I also used crackled paint. 
The background colors on this tag I did by using copic airbrush, on top there is some white mist and embossing powder. 

The image is colored with copics. I had a blast making this tag, but it took forever to dry. That`s why this late posting.

Hope this is for some inspiration to play with tags, if you have some spear time before christmas :-)






Hope you take time to enjoy the days before christmas.

Hei, da har jeg laget en tag hvor jeg har brukt KennyK stempel, jeg synse disse er morsomme.
På denne tagen har jeg brukt en god del forskjellig medium. Her er Copic airbrush, molding paste brukt med stensil, det er glas bead gel, mister, crakled paint, frantage embossing pulver og snøpenn. Sikkert mer som jeg ikke kommer på i farta.
Jeg hadde det utrolig gøy med å lage denne, men det tok jo evigheter å få den tørr. Derfor er jeg så seint med å poste dette.

Vel, her er den og jeg håper dere tar dere tid å kose dere i disse førjulsdagene.