Tuesday, December 3, 2013

3 December

Third day of December. Three weeks until Christmas. 
It's hard to find the right feelings over here at the moment, we have seen like ten snowflakes so far, and they are gone and melted long ago. I will be very surpriced though if it's not white (and cold) when Santa arrives. 

This is my tag for the day, and I have used a digital image from KennyK (yep, I kind of laughed a bit on december 1st when I saw Gunn has used it too... :)  ) Lovely image! 

Tredje December. Tre veckor kvar till Jul. 
Det är lite knepigt att hitta några julkänslor här just nu, för vi har typ sett 10 snöflingor hittills och dom är försvunna sedan länge... Jag skulle dock bli väldigt förvånad om det INTE var kallt och vitt ute när tomten kommer... 

Det här är min tag för idag och jag har använt mig av en digistämpel från KennyK (japp, jag skrattade lite i förrgår när jag såg att Gunn oxå hade använt den!) Underbart motiv! 


I've made a "distress square" as a background on this tag. First I have distressed the edges with a red ink pad. Then I stamped the words with VersaMark and embossed with clear EP. I masked out a square in the middle of the tag with post-it notes. I teared the edges of the sticky side so it won't be straight lines. When I have my square I colored it with more of the same red color to make it pop. 

Image is colored with Copics. Flowers and swirls are dies from Cheery Lynn. Ribbon is Hug Snug colored with Coffee Glimmer Mist. 

Jag har gjort en "distressruta" som bakgrund på tagen. Först har jag distressat kanterna med en röd färg. Därefter stämplade jag en text med VeraMark och embossat med Clear EP. Därefter maskat ut en ruta mitt på tagen med hjälp av post-it-lappar som jag rivit den klistriga kanten på för att inte få en helt rak kant. Sen färgade jag in rutan i mitten med mer av samma röda färg för att få det att poppa lite. 

Motivet är färglagt med Copics. Blommorna och swirlarna är en dies från Cheery Lynn. Bandet är Hug Snug och infärgat med Coffee Glimmer Mist. 


That's all for today folks - be back tomorrow for a new tag! 

Det var allt för idag - kom tillbaka i morgon för en ny tag! 




1 comment: