Saturday, December 21, 2013

21. December

3 days before Christmas eve... oh my how time flies. And today I have more of KennyKs wonderful Christmas girls to show you... I just love this images, and the fact that you can get them precolored just makes it so easy to create..
Bare 3 dager igjen til julaften... ååå slik som tiden flyr.. Og i dag har jeg ende flere av de herlige julejentene fra KennyK å vise dere.. Jeg bare elsker disse digitale stemplene, og det faktum at de er ferdig farget gjør jo alt så mye enklere..
KennyK shop badge
And with 3 days left before we her in Norway open our presents... well I want to show you 3 tags I have made... hihihi... All using the wonderful images from KennyK, and all of them are precolored
Så med tre dager igjen til vi skal åpne julegavene våre her i Norge... vel da vil jeg vise dere tre tags jeg har laget.. hihihi... På alle sammen har jeg brukt ferdig farget trykk fra KennyK.

All the backgrounds are made with the same paints... only added a little bit of green  one.. I started with blue tones from Deco Art, then metallic shimmer paint in blue and used some white distress paint in the end..  All of the edges have got Prima white chalk on them..

On this first tag I have also used the wonderful ski die from Marianne Design.. I just love love love that die and think it fits just perfect together with this foxy lady

All bakgrunnene har jeg laget på sammen måte, bare tilsatt litt grønt på den ene.. Jeg startet med å farge hele tagsen i blå toner fra Deco Art, så litt metallic shimmer maling i blått (disse får du hos Korthobby.no) og til slutt har jeg brukt litt hvit distress maling.. Alle kantene har fått ett lag med Prima hvit chalk på seg.

På den første tagen har jeg også brukt den herlige ski og staver diesen fra Marianne Design... Jeg bare elsker denne diesen her altså, og så passer den jo helt perfekt til den sexy nissen fra KennyK


The puffy white are snowmarker pen that I have heated with my heat gun.. and also used some white embossinpowder to make it look like it is snowing..

Det puffy hvite er snowmarker pen som jeg har varmet med varmepistolen min.. jeg har også brukt hvit embossingpulver for å få det til å se ut som det snør


Every one of the lovely ladies have got glossy accent on them.. and when still wet I drizzled some dry glitter on some parts... I think this make them sparkle even a little bit more... :D

 The metal on the first and last tag (in the bottom) are from the wonderful Korthobby.no
All de herlige damene har også fått ett lag med Glossy Accent på seg, og mens det fremdeles var vått så har jeg strødd på litt dry glitter.. jeg syns dette gjør at de glitrer litt ekstra..
Metallet på bunnen av den første og siste tagen er fra herlig Korthobby.no

Then I just want to say/Så vil jeg bare si

Marry Christmas to all
-----
God Jul til alle


No comments: