Wednesday, December 4, 2013

4. December

Today it is my turn her on the blog with one of my Christmas tags.... and even if I have dreamed of Christmas for a long time, it is closing up on me really fast...
 
But at least now with the help of the wonderful images from KennyK I am sure having a lot of fun making christmastags...
 
I dag er det min tur her på bloggen med en av mine juletags... og selv om jeg har drømt om juletid i lang tid nå så syns jeg den kommer ganske så fort..
 
Og da er det utrolig herlig å ha de flotte digitale stemplene fra KennyK å jobber med. 



As my image I have used the wonderful xmas hottie precolored... and you can find her right her
 
The wing that I have used are Tim H and on top some white mica fragments
 
Til mitt motiv har jeg brukt Xmas Hotti, ferdig farget... og hun finner du her
 
Vingene er Tim H. dies og så har jeg tatt på white mica fragement
 
 
I have used some Glossy A. all over her, and sprinkled som glitter dust on top of the glossy.. The white is snowmarker with holographic embossingpowder on it..
 
The background of the tag I made really easy with distress ink, brown and green, and some water.. when dry I put a frosted film on top... Then I stamped with my starstamp (my own design) and used holographic embossinpowder on top..
 
Jeg har brukt litt Glossy A over hele damen og så litt glitter dust enkelte steder.. Det hvite er snowmarker med holographic embossingpulver på seg..
 
Bakgrunnen er enkelt laget ved hjelp av distress inks og vann (fargene brun og grønn).. når det var tørt tok jeg på frosted film.. Så stemplet jeg med mitt herlige stjernestempel (min egen design) og holographic embossinpulver.

 
And below her you get the entire tag...
 
Og under her ser du hele tagen...
 
 
Have a wonderful advent
 
Ha en strålende advent
 
 
Hugs/Klem
 
LindaSS

2 comments:

Gunn (Merete) said...

Denne ble utrolig stilig 😃

Chris_P said...

OOo lala!! Vilken snygging!!