Monday, December 2, 2013

2. Desember

Da var det jammen meg 2. desemeber, 
og ny tag.
Jeg har brukt en embossingfolder fra Tim Holtz,
 som jeg syntes var så flott.
Etter at den var embosset,
svertet jeg over med litt gullfarge for å fremheve embossingen.
Deretter stemplet litt snøfnugg rundt kantene,
og tilslutt en liten, søt tekst.
**
Then it was already 2nd of Decemeber,
and a new tag.
I have used a embossingfolder from Tim Holtz
  which I thought was so great.
After it was embossed,
I inked over with little gold to highlight the embossing.
Then stamped some snowflakes around the edges,
and finally a small, cute text.

Håper du sånn smått har fått litt julestemning,
jeg får hvertfall det når jeg hører denne sangen av Kurt Nilsen:
**
Hope you've had a little Christmas spirit,
I get at least when I hear this song by Kurt Nilsen:



No comments: