Thursday, December 5, 2013

5. December

 
5. dagen i desember.
 
Jeg er glad i den Norske tradisjonsrike julen og det bærer tagen min preg av.
Under bilde så ligger det en Dollies. På kantene så har jeg sprayet
 med Dylousion spray i rødt og dyttet på litt snømaling.
 
Her har jeg brukt bilde fra Nicecrane.
 De har sponset DT med utrolig mye flotte bilder,
så ta en titt innom siden deres .
 
The 5.th day of December
I like the traditional Norwegian Christmas. The edges has been sprayed with red dylusion spray. I have also added some white snow paint. I have used a photo from Nicecrane.



 
Jeg har skjært taggen ut i bazzill og laget panel av en bok side fra 1874.
I bunnen på taggen så har jeg brukt en kantpunche fra Martha Stewart.
 
I have made the tag out of bazzill and used a book page from 1874. I have also used a Martha Stewart Edge punch

 
Rammen er en dies fra Tim Holtz som jeg har stanset ut i litt kraftig papp.
Denne har jeg embosset, fingermalt med litt rødt
 pigment og ril slutt dyttet på litt snømaling.
Tekst stempelet er fra Kreativ Hobby.
 
The frame is a dies from Tim Holtz, made from cardboard. I have embossed it and painted it with some red pigment and snowpaint. The text stamp is from Kreativ Hobby.

 
Bladene har jeg klippet ut fra Graphic 45 og fingermalt med litt gesso.
Blomsten har også fått litt gesso på seg.
På bok panelet så har jeg embosset med et klart embossing
pulver for og en liten effekt.
 Over dette så har jeg brukt rød Dylousion spray.
Metall pynten kommer fra Korthobby som også har sponset DT
 med metall snadder, jeg anbefaler og ta en titt innom siden og la dere friste.
 
Med dette ønsker jeg dere alle en god og kreativ 5. desember.
 
The leaves are cut from Graphic 45 paper. The leaves and flowers has been painted with gesso. The bookpage has been embossed with clear embossing. I have also used red dylusion spray. The metal charm is from  Korthobby.
 
Wishing you all a creative 5.th of desember.
 
 
Hilsen Gunn-Eirill

2 comments:

Gunn (Merete) said...

For en flott tag med masse herlige detaljer.
Klem Gunn***

Gunn-Eirill said...

Tusen takk :-)